Emusak бесконечная загрузка как исправить

Also having this issue on windows 10, seems like a server is down…
RyuSAK prints this in the terminal:

Error occurred in handler for 'load-components': v: request to https://hel1-1.mirror.lewd.wtf/json/archive/nintendo/switch/mods failed, reason: connect ETIMEDOUT 65.21.157.80:443
    at ClientRequest.<anonymous> (F:LibrariesSwitchGamesRyuSAKresourcesapp.webpackmainindex.js:2:366914)
    at ClientRequest.emit (node:events:390:28)
    at TLSSocket.socketErrorListener (node:_http_client:447:9)
    at TLSSocket.emit (node:events:390:28)
    at emitErrorNT (node:internal/streams/destroy:157:8)
    at emitErrorCloseNT (node:internal/streams/destroy:122:3)
    at processTicksAndRejections (node:internal/process/task_queues:83:21) {
  type: 'system',
  errno: 'ETIMEDOUT',
  code: 'ETIMEDOUT',
  erroredSysCall: 'connect',
  attemptNumber: 4,
  retriesLeft: 0
}

r/yuzupiracy1


r/yuzupiracy1

The New Home for all Yuzu and Ryujinx piracy Stuff. (We are in no way affiliated with Nintendo, The Yuzu Team (r/yuzu), the original Yuzupiracy SubReddit or other Yuzu Piracy servers or subs.)




Members





Online


by

[deleted]


Страницы: Назад 1 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 77 Далее   Вниз

Тема: Эмуляция Nintendo Switch  (Прочитано 301678 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

В этой теме рассматриваются наиболее успешно развивающиеся эмуляторы Nintendo Switch
Вся необходимая информация находится под спойлером ниже:

« Последнее редактирование: 23 Июль 2020, 17:17:11 от pedro »



Emusak у всех пашет? Идёт бесконечная загрузка данных.

Добавлено позже:
Версия 2,1,9. Галочка на кастомный днс ничего не даёт.

говно какое-то, скачал, потыкал, не понял на кой чёрт он, ничего своего не умеет, ошибки местами выдаёт в пару мест тыкнул


Как не умеет? Прошивку актуальную и ключи ставит, кэш шейдеров качает. полезная штука


Прошивку актуальную и ключи ставит, кэш шейдеров качает

Это всё в родительном падеже, проект закрыт.
Кста, где ключи щас брать?


Народ, а у всех в новой Персоне, во время боевки только черный экран с меню и все?
Это с Вулкан-рендером такое, в OGL рендерится нормально, но OGL обваливает мне систему. :'(

И еще такой вопрос – Есть способ жестко зафиксировать разрешение на 1080p?


но OGL обваливает мне систему.

Я вообще этот эмулятор не понимаю. На последних версиях большинство игр что есть у меня не работают, хотя раньше работали. Вылет видео и все такое. Билды офф не офф всё едино. Решил скачать древнюю версию, там то ни каких падений драйвера не было же. И действительно всё работает, но совместимость с играми хреновая. Начал постепенно повышать версии поверяя их. И так дошел до последней и она внезапно начала работать. Хотя до этого качал последнюю версию, устанавливал её в отдельную папку, в портабл режиме и не помогло. Еще знаю, что можно установить новую ос, перенести туда эмулятор и словить кучу глюков эмулятора – игры не запускаются, переглючивается экран монитора с черными полосами. И установка с нуля не поможет. А потом после хз каких манипуляций начинает работать. У меня так было раза два.


md_max, Ну Вулкан рендер не падает. Только вот проблема с отображением боев…


Vochatrak, А у меня так. А так да, чаще всего достаточно и лучше OGL, но бывают игры где почему то Вулкан лучше.


Ребзя у меня трабл.Скачал Mario + Rabbits Spark of Hope,но в списке Yuzu его нет,а при попытке загрузить в ручную через файл,эмуль зависает.Такая же хрень у меня и с Xenoblade Chronicles 3.Буду рад если кто поможет.



« Последнее редактирование: 18 Октябрь 2022, 13:00:41 от Eoric »


На версии Yuzu EA 3038 запустился и отлично работает Football Manager 2022 Touch.
Начальная загрузка – дико графически забагована, но после загрузки игры проблем нет.

Обращу внимание, что у нее статус: Won’t Boot – и до сегодняшнего дня так и было, она не грузилась.

« Последнее редактирование: 19 Октябрь 2022, 22:48:33 от ReiKatari »


Football Manager 2022 Touch.

очень прошу отозваться всех, кому не насрать. Не рофлю




Не подскажите какие настройки лучше сделать под игру Mario + Rabbids?А то у меня всё в графические артефакты рассыпается,всё мыргает и мерцает.


я его пытался юзать много раньше, весной

Ну ОК. Программа была максимально простой. Скачиваем, распаковываем, указываем путь к актуальному эмулятору, затем одним нажатием можно было скачать новые ключи, новую прошивку или моды к играм.
Было очень удобно, можно было не шариться по дискорду или сайтам в поисках.
Но, судя по всему, не все справлялись со “сложной настройкой”. Или Нинка добралась.

« Последнее редактирование: 20 Октябрь 2022, 16:12:14 от ReiKatari »


Ну ОК. Программа была максимально простой. Скачиваем, распаковываем, указываем путь к Yuzu или к Ryujinx, затем одним нажатием можно было скачать новые ключи, новую прошивку или моды к играм.
Было очень удобно, можно было не шариться по дискорду или сайтам в поисках.
Но, судя по всему, не все справлялись со “сложной настройкой”. Или Нинка добралась.

я вроде ясно написал, что прога тупила и вырубалась



А в связи с чем EMUSak закрылся? Известно?

на реддите читал вроде конфликт у разрабов


Где теперь брать ключи? :neznayu:




В последней версии выкачивает.

Спасибо!!!  :)


Bayonetta 3 уже кто-то тестил ?
Уже выложили образ на тапках.


Bayonetta 3 уже кто-то тестил ?

В знал солидарности с Дженнифер Хейл дажэ пиратить не буду  :lol:
А так-то ужэ и на рутрекере валяется. *ушёл выкачивать*


Bayonetta

Не… игра на любителя. Слешер, не самая симпатичная тетя в образе учителя, с намеками на сексуальность…


на Рюджинксе работает под вулканом до Chapter 1, а потом начинает вылетать по рандому.


Видимо будет как со второй частью на Cemu, будет виснуть где попало.
Посмотрел на Youtube человек играл на эмуляторе Рюджинкс и имел баги во время боя (черный экран), в коментах народ пишет что для устранения данного бага нужно использовать OpenGL

« Последнее редактирование: 27 Октябрь 2022, 02:24:02 от OLEG7874 »


Ребят скачал Bayonetta 3,но почему то контроллер вообще не реагирует в игре,на других играх проверял всё работает в чём беда подскажите?


Страницы: Назад 1 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 77 Далее   Вверх


2021-10-23

Emusak UI v1.0.108 is released. Emusak-ui is a graphical mod for Emusak. This is a tool which allows you to download saves and shaders for Nintendo Switch emulators using a compatible Emusak backend supported by both Linux and Windows.

Emusak UI v1.0.108 changelog:
Bump dependencies
@FrogAddict Did an awesome work to review translations in the app to fix all typos and rephrase in a correct english

Download: Emusak UI v1.0.108
Source:Here



Random Related Topic Refresh Related Topic

Random Related Topic Loading...

0
Comments

Post a Comment

Can’t post a comment? Try This!

This repository has been archived by the owner on Jul 27, 2022. It is now read-only.

v2.1.9

Since recent changes to Ryujinx, EmuSAK shaders are not compatible with LDN build (separate build to add online features). There is now a notice to explain that. Also, you can now download shaders from EmuSAK if you have higher or same amount of shaders than EmuSAK because I’m recommending to use new shader cache system over the previous one.

v2.1.8

Fix drunk code introduced in 2.1.7 preventing shaders to be shared

v2.1.7

Ryujinx new shader cache, part 3/3

[Bot]

  • The validation bot now accept shader submissions using new format and upload valid submissions to server using new format required by Ryujinx

[App]

  • Extract shader version from shader binary files, so we can reject submissions for shaders in a format too old for Ryujinx
  • Fix sharing shaders stuck in infinite loop due to logs parsing
  • Fix local shaders count at “-4” when there is no shaders locally

v2.1.6

Ryujinx new shader cache, part 2/3

[Backend]

  • When listing shaders count for games (the “Emusak shader count” field), the new shader cache is implemented and shaders count can be either legacy system or new one.

[EmuSAK application]

  • When downloading shaders, detect if it’s legacy or current system and install them properly.
  • When sharing shaders, check if shader cache is current system. If user try to share a legacy shader cache, an error popup will be displayed asking user to convert the cache in Ryujinx first by running the game.
  • When sharing shaders, pack shaders files using new system
  • Prevent user to share several times same cache, causing a flood in validation channel
  • Update “share shaders” label when sharing shaders feature is remotely disabled

Sharing shaders is still disabled, but we can distribute shader caches using new system by uploading them manually to EmuSAK server. Please update to this version, otherwise you’ll have issue while downloading shaders using new Ryujinx system with previous versions. I think we can enable sharing shaders feature remotely without any client update when it’s ready.

v2.1.4

  • Ryujinx made a new shader cache implementation, EmuSAK now supports counting shaders from old system and new system with this update. Please note sharing shaders does not works at the moment with new system and is now disabled until further update.
  • Improvements to handled devices V1
    • You can now select your games in the library using a controller and left stick
    • You can press A on xbox controller or X on PS controller to access game detail
    • You can press B to go back from game detail page
    • EmuSAK will not open a window higher than your screen resolution
      This feature is very basic and will be improved in the future
  • Correctly fetch threshold for sharing shaders remotely, it was hardcoded to 50 until now.

v2.1.3

  • Fix an issue where eshop Data where never updated (only at install)
  • Update translations
  • Update eshop ID to match their name

v2.1.2

  • Perform a search by name instead by ID when the game is not found on eshop database, meaning there is more covers in the grid
  • Perform a search by name instead by ID when the game is not found on Ryujinx game list github, meaning there is more compatibility infos
  • Fix a bug where the custom DNS toggle was applied but without any UI feedback on the checkbox
  • Updated Turkish and Italians translations

v2.1.1

  • Add a feature to completely delete shader cache, cpu cache and mods for a game to clean your system if you don’t plan to play this game anymore. This action cannot be recovered but emusak does not delete save file. Note the game will come back if you didn’t removed it from your game library in the emulator
  • UI refinement : there is now tooltip on game library to show full name when it’s truncated, same on gamebanana section
  • Gamebanana section is now way better, UI has been reworked and covers should not be truncated anymore
  • Better error handling and performances tweaks on gamebanana scraping
  • There is now a loader while fetching data from gamebanana
  • Prevent flash of unstyled content on game detail causing layout to shift when loading compatibility data on ryujinx github
  • Updated turkish translations

v2.1.0

  • Emusak will now show up to 20 most downloaded mods on gamebanana with mod name, cover and a direct link when you click on it. Please note I perform a search on gamebanana with game name, so if section does not show up the game may exists on gamebanana or not it’s not fully accurate. The section is shown only if mods are found on gamebanana. It’s just a first iteration so for now it’s only redirecting to gamebanana and you are in charge of downloading and installing the mod.
  • Code cleanup
  • There is now download speed in download manager while downloading firmware, mods or shaders.
  • Slightly improved UX while sharing shaders
  • Fixed an issue where eshop data was downloaded at every launch instead once a day

image

v2.0.9

Sorry for double update but when I was working on previous version (2.0.8) I removed the disabled state on “share shaders” feature and we are now spammed U_u

  • Add disabled state if your local shader count is below emusak shader count
  • Fix an issue when you update emusak, the popup asking you to restart once the update has finished to download never come.
  • Fix an issue where portable build was not really portable, it will not write data to appData anymore (again)

Добавить комментарий