Долина триумфа — четвёртая локация в игре, в которой движение проходит на высоких скоростях — в полёте или скольжении по земле.
Чтобы собрать всех духов и весь крылатый свет в Долине триумфа, необходимо будет дважды пройти локацию, поскольку есть два независимых пути к главному Храму.
Зона отдыха и Первый спуск
Первый спуск
Как и в предыдущих локациях, в Долине триумфа имеется зона отдыха с духами из этой локации, скамейками для общения, гардеробом и алтарём возврата домой.
Между Зоной отдыха и катком вам необходимо преодолеть первый спуск. Будьте осторожны, поскольку столкновение с препятствиями и удары о стены на высокой скорости могут отнять заряды вашего плаща.
На спуске имеются свечи, а также 1 дитя света (чтобы найти дитя света в этой зоне — перейдите по ссылке).
Каток
Каток
Первый спуск оканчивается на Катке. Это круглая площадка, покрытая скользким льдом с возвышенностью в центре. В поверхности льда есть проёмы, через которые можно спуститься вниз — под каток. С Катка ведут два выхода через большие ворота.
Ворота, к которым ведёт сломанный мост, не заблокированы и ведут к короткой «Скользящей» гонке. Другие ворота, к которым ведёт целый мост, заблокированы вратами созвездия, требующими двух духов Долины. Эти ворота ведут к Цитадели и «Летящей» гонке.
В этой части Долины находится 1 дух и 2 дитя света (чтобы найти детей света в этой зоне — перейдите по ссылке).
Уверенный турист (Стойка руки в боки)
С возвышенности в центре катка повернитесь в сторону входа. Справа от входа горы будут чуть ниже — там находится площадка с духом. Требуется высокий уровень накидки, чтобы достичь площадки. Туда также можно попасть, если в конце Первого спуска затормозить перед краем (дойти до края пешком, чтобы просмотреть кат-сцену) и по уступам стены справа от выхода добраться до площадки с духом.
Дух открывает прическу и штаны.
Скользящая гонка
Скользящая гонка
Эта гонка представляет из себя спуск по земле — большую часть пути вы будете скользить, либо перелетать небольшие расстояния. Здесь можно затормозить и вернуться назад. Цель гонки — собрать огоньки. В конце гонки вы получите одну свечу, независимо от количества собранного света.
- Индикатор сбора огней в левой части экрана работает неправильно, так как он не заполнится полностью, даже если собран весь свет на гонке.
Чтобы после этой гонки попасть в другие зоны локации — Цитадель и Летящую гонку, придётся пройти локацию до конца (до главного Храма), после чего вернуться домой и зайти в локацию снова.
На спуске есть 2 дитя света (чтобы найти их в этой зоне — перейдите по ссылке).
Стадион
Стадион
Обе гонки, и Скользящая и Летящая, заканчиваются на Стадионе, где вы получите свечу, независимо от того, сколько огней собрали во время гонок. Духи, которых вы собрали во время гонок, также появятся здесь и вы сможете зажечь их огонь, чтобы они могли отправиться в главный Храм.
Выход со стадиона ведёт в главный Храм.
На Стадионе есть 3 духа и 1 дитя света (чтобы найти детей света в этой зоне — перейдите по ссылке).
Весёлый зритель (Радоваться)
Взлетите на средний уровень трибун с правой стороны стадиона. Они находятся довольно далеко, может понадобиться высокий уровень плаща. Либо можно использовать «перила» справа от входа, чтобы часть пути проделать по ним пешком. Также несколько зарядов плаща может понадобиться при прохождении духа, поскольку он поднимается на верхние уровни. Дух открывает причёску и аксессуар.
Гордый победитель (Стойка со скрещенными руками)
Дух находится вверху, далеко слева со стороны входа в локацию.
Кланяющийся медалист (Кланяться)
Дух находится сверху-справа с точки зрения входа в локацию
Цитадель
Цитадель
Эта зона находится за вратами созвездия на Катке. Врата требуют двух духов созвездия Долины, но на катке находится только один, то есть при первом прохождении игры в любом случае придётся сначала пройти Скользящую гонку.
В Цитадели есть 3 духа и 2 дитя света (чтобы найти детей света в этой зоне — перейдите по ссылке).
Акробат-трюкач (Встать на руки)
Этого духа можно найти на арке напротив главного входа в Цитадель. Дух открывает плащ.
Голос манты
Летите направо от входа, возле правой высокой башни внизу будут платформы. Дух находится в самой нижней части платформ на площадке с созвездием. После того, как вы зажжете огонь духа, по цитадели начнут кружить голубые частицы света, которые надо будет поймать за ограниченное время. Легче всего это сделать с другими игроками. Даже собравшие этого духа игроки смогут видеть частицы и ловить их.
У этого духа нельзя купить улучшения выражения, так как это дух-голос, а не дух-выражение. Он продает ноты, которые можно сыграть на музыкальном инструменте.
Чемпион по сальто (Сделать сальто)
Дух находится в одной из башен с левой стороны с точки зрения входа на локацию.
Летящая гонка
Летящая гонка
Выход из Цитадели ведёт ко второй гонке. Здесь большая часть маршрута проходит сквозь облака в полёте и также нужно собирать огоньки света. Однако из-за сильного ветра тут нет возможности развернуться назад и собрать пропущенные огни, духов и крылатый свет.
Ближе к концу Летящая гонка соединяется со Скользящей и приводит к Стадиону.
На спуске есть 2 дитя света (чтобы найти детей света в этой зоне — перейдите по ссылке).
Храм
За стадионом находится главный Храм. Войдя в него, поверните налево и в стене между первыми двумя колоннами можно обнаружить проход в тёмный коридор, который ведёт в тёмный лабиринт. В лабиринте есть дитя света (чтобы найти детей света в этой зоне — перейдите по ссылке).
- Лабиринт остался после сезонного события, на входе в него может появиться белый круг и сообщение о том, что нужно проводить духа, но круг пропадает, если отойти недалеко от места появления. Это воспоминание, оставшееся от духа сезонного события.
Долина Триумфа – одно из Королевств, которые можно найти в Небо: Дети Света. Ваша цель в этой игре — использовать свой свет, чтобы освободить захваченных Духов во всех Царствах, чтобы победить тьму. Valley Of Triumph работает немного иначе, чем предыдущие Realms, так как вы много скользите по ней, и вам нужно иметь большой контроль над своим персонажем, чтобы найти все.
СВЯЗАННЫЙ: Небо: Дети Света – Все локации духов в Скрытом лесу
Прежде чем играть в Долину Триумфа, настоятельно рекомендуется отправиться в другие Царства и сначала собрать их Крылатые Огни. Крылатые огни улучшают ваш плащ и дают вам лучшие/сильные способности полета, которые будут чрезвычайно полезны в этом Царстве.
Крылатые огни в предыдущих мирах:
- Все локации Winged Light в Isle Of Dawn
- Все локации крылатых фонарей в дневных прериях
- Все локации крылатого света в скрытом лесу
Существуют 7 Духи для вас, чтобы освободиться в этом Царстве, но чтобы получить их все, вам нужно будет дойти до конца Царства, а затем снова вернуться к себе. Это занимает немного времени, но оно того стоит.
Дух Один – Уверенный Провидец
Пройдя мимо социальной зоны и спустившись по длинной горке в Долину Триумфа, вы в конечном итоге окажетесь в туннеле. Когда вы выйдете с другой стороны туннеля, там будет большое отверстие.
После кат-сцены вы, скорее всего, упали на открытую площадку. Осмотритесь слева от дверного проема что ты упал, и ты должен см., что лицо утеса выглядит следующим образом:
Зарядите свой плащ на полную мощность, используя свечи, разбросанные по полу, затем направляйтесь к основанию этой скалы. Ты можешь сейчас используйте свою способность полета, чтобы многократно повышать себя, пока не увидите Духа.
Все, что вам нужно сделать, это подойти к ним и нажать Y, чтобы вызвать их воспоминания. Следуйте их воспоминаниям, и тогда вам будет позволено освободить пойманного духа.
Spirit Two – Веселый зритель
В конце гонки на арене, есть несколько Духов. Когда вы в центре арены лицом к дверям в храм, крутить все время влево, Вы будете увидеть большую зрительскую трибуну/палатка со стороны трибун.
Все, что вам нужно сделать, это проберись сюда и Дух будет сидеть на уступе.
СВЯЗАННЫЙ: Небо: Дети света – все локации духов в дневных прериях
Чтобы следовать воспоминаниям этого духа, все, что вам нужно сделать, это повернуться вокруг себя, и вы увидите группу духов на трибунах, аплодирующих.
Это единственное воспоминание об этом духе, и как только вы пройдете через него, вы сможете освободить пойманного духа.
Spirit Three – Поклоняющийся медалист
В конце гонки вы окажетесь на большой арене. Ваш следующий Дух находится справа от вас на трибунах (когда вы стоите лицом к воротам в храм). Все, что вам нужно сделать, это взлетай сюда и взаимодействовать с ними.
Они отведут вас вниз по склону сбоку от трибун, и вам нужно будет мчаться по центру арены, чтобы не отставать от их воспоминаний.
Четвертый Дух – Гордый Виктор
Из центра арены, когда вы стоите лицом к дверям Храма, ваш следующий Дух будет слева от вас. Это почти прямо напротив того места, где вы нашли другого Духа в этой области, так как он снова находится наверху трибун.
Все, что вам нужно сделать, это подняться туда, а затем последовать за воспоминаниями Духа обратно на арену.
Spirit Five – чемпион по сальто назад
Вам нужно будет вернуться домой, а затем снова войти в царство чтобы иметь возможность получить следующих нескольких Духов, когда они вернутся в начало Царства. Когда вы перезапустите Царство, вам нужно вернитесь к большому отверстию, где вы нашли первого Духа.
если ты посмотри на главные ворота вы проходите, чтобы попасть в зону гонки, слева от него будут запертые врата Духа. Направляйтесь к этим вратам Духа и вам нужно сохранить 2 пойманных в ловушку духов из этой области, чтобы иметь возможность разблокировать ее.
СВЯЗАННЫЙ: Небо: Дети света – все локации духов на острове Рассвет
Когда вы пролетели через район и достигли Цитадели/Замка, вам нужно остановиться перед входом главные ворота.
Посмотрите налево и вы увидите высокое строение. Наверху этой структуры будет Дух.
Теперь, за этим немного неудобно следить, поскольку он летает на существе света и действительно проверяет свои навыки. Если вы потерпите неудачу с первого раза, не сдавайтесь, вы получите это в конце концов.
Spirit Six – Искатель острых ощущений, стоящий на руках
У главных дверей в Цитадель нужно либо использовать всю свою энергию плаща, чтобы добраться до моста через двери или вы можете использовать облака по краю, чтобы поднять вас высоко.
Дух будет сидеть на мосту. Все, что вам нужно сделать, это внимательно следить за этим по высоким краям здания.
Spirit Seven – Говорящий с мантами
Этот немного отличается от других Духов. Вернитесь к главным воротам и войти в Цитадель. Идите направо к нижней башне с золотым глобусом над ним. Когда ты здесь, посмотрите на нижнюю часть с красными свечами.
Затем посмотри вниз налево, Вы будете увидеть там синий светящийся свет.
Подойдите к этому и взаимодействовать с ним с помощью Y.
Теперь вам нужно будет летать и собирать недостающие части воспоминаний Духа. Вы должны быть быстрыми, так как это на таймере.
Этот Дух намного легче собрать, если вам будут помогать другие люди. так что не стесняйтесь использовать A, чтобы позвонить и узнать, нет ли поблизости кого-нибудь.
СЛЕДУЮЩИЙ: Как играть с друзьями в Sky: Children Of The Light
Оригинал статьи
Spoiler Alert
This article/section contains spoilers for in-game surprises, secrets, or storyline details, such as the end of the game. Please continue with caution if you are new to Sky: Children of the Light.
“ | Race down the ridge, and the city gates will open to honor you | ” |
–Valley of Triumph opening |
This level is broken up into a few different areas: Social Space, Ice Rink and Slides, Village of Dreams, Hermit Valley, Citadel, Coliseum and Temple.
Location of all available Children of Light in this Realm can be found on the Children of Light page.
Social Space and Slide
As with the other levels since Daylight Prairie, the first area of the level is the Social Space where you will find a bonfire, Closet Space, and the Ancestor Spirits that you freed in the current Realm. You can purchase Cosmetics from the Spirits here, and change into them using the Closet.
Between the Social Space and the Ice Rink, you slide down a hill where you can collect Pieces of Light and find one Child of Light.
Ice Rink
The Ice Rink area has seen a lot of changes over time. There is a hidden area beneath the ice that houses one Child of Light.
There are two exits from the Ice Rink, but one is blocked by a Spirit Gate that requires two Spirits from Valley to open. Since there is only one Spirit available to collect in the Ice Rink, new players are forced to follow the open route to the Sliding Race building.
There are two Children of Light and one Ancestor Spirit in this area.
Confident Sightseer
From the middle platform in the center of the ice rink, fly up to the left of the bird statue, the Ancestor Spirit is high up on the side of the mountain to the right. If you don’t have the cape power to reach this platform, you may also approach directly from the slide down into the Ice Rink. Simply slow down on the last section, and walk carefully along the edge to trigger the cutscene. You will find a ledge to the right of the slide’s end, which you can use to run towards the platform with the Spirit.
Confident Sightseer |
|
---|---|
5 |
|
5 |
|
2 |
|
3 |
1 |
2 |
|
Total: 9 + 7 + 2 |
Sliding Race
While this is still referred to as a “race,” the racing element has long been removed from the game. This race course, however, most resembles the original race that appeared in the early days of the beta, when players would race down the hills collecting butterfly lights.
The Race is a Candle Quest. It does not, however, matter how many of the fragments of light you catch during the race. You will always be rewarded with 150 pieces of wax (as long as it’s your first time completing the race for that day). Currently, collecting all of the lights and completely filling the orange meter in both the upper and lower areas of the race does not yield any additional reward.
Along this course you will also find one Child of Light to collect during the race.
The Sliding and Flying Races meet near the end with an additional Child of Light on the course, leading to the same Coliseum.
Citadel
Officially this Area is called the Citadel, though many players refer to it as the Orrery. This area lies behind the Spirit Gate leading out of the Ice Rink. Assuming the player found Spirits in the Sliding Race and/or the Coliseum, they will be able to access this area on a second play through of Valley.
There are three Spirits available here as well as two Children of Light. One is located at the apex of the left tower in the back. The other is located in one of the four coves near the bottom of the right tower adjacent. And last one is in one of the left small towers.
Handstanding Thrillseeker
The Ancestor Spirit can be found above the main arch to the front of the building.
Handstanding Thrillseeker |
|
---|---|
[1] 120 |
|
[1] 9 |
|
40 |
|
5 |
|
Lv4 4 |
Lv3 4 |
3 |
|
3 |
1 |
Lv2 3 |
|
Total: 20 + 160 + 12 Constellation completion only: 20 + 40 + 3 |
Manta Whisperer
Sky- Children of the Light- Music Sheet 3 (Valley, Manta Call)
Fly to the right of the outside wall of the building encircling the area. There is a platform where the quest is initiated, marked by a constellation on the ground. The player then needs to collects light fragments flying around the Citadel in order to collect the Expression. There is only a set amount of time to catch all the flying fragments, so it is easier to do this with several players. Players who have collected the Expression before will still be able to see the flying sparks.
Manta Whisperer |
|
---|---|
#3 3 |
|
5 |
|
1 |
|
3 |
1 |
|
|
Total: 9 + 3 + 1 |
Backflipping Champion
The spirit is in one of the left side small towers.
Backflipping Champion |
||
---|---|---|
5 |
||
5 |
||
Lv4 4 |
Lv3 4 |
|
2 |
||
5 |
1 |
3 |
Lv2 3 |
|
|
Total: 20 + 10 + 2 |
Flying Race
A building beyond the Citadel area brings players to the Flying Race. The building looks very similar to the Sliding Race building. In this Race players may collect light fragments that will reward them with a White Candle at the end, just like the light fragments in the Sliding Race do. Similarly to the Sliding Race, it also does not matter how many fragments you collect. To receive a Candle, it is only necessary to collect one fragment.
Along are two Children of Light. These can be challenging to collect on the same flight through, but it is definitely possible.
The Sliding and Flying Races meet near the end with an additional Child of Light on the course, leading to the same Coliseum.
Coliseum
The Race ends in the Coliseum, where you are rewarded with a Candle, no matter how many lights you caught along the way.
There are three Ancestor Spirits to find in the Coliseum, as well as one Child of Light.
Cheerful Spectator
Opposite the exit with red banners, fly or climb the blue ramp to the blue tented area above the blue banners. The Ancestor Spirit is located in front of the blue tent.
Cheerful Spectator |
||
---|---|---|
10 |
||
5 |
||
Lv4 4 |
Lv3 4 |
|
2 |
||
5 |
1 |
3 |
Lv2 3 |
|
|
Total: 20 + 15 + 2 |
Bowing Medalist
The spirit is at top, far, right of the right seating area.
Bowing Medalist |
||
---|---|---|
5 |
||
5 |
||
Lv4 4 |
Lv3 4 |
|
2 |
||
5 |
1 |
3 |
Lv2 3 |
|
|
Total: 20 + 10 + 2 |
Proud Victor
The spirit is at the top, far, left of the left seating area.
Proud Victor |
|
---|---|
[1] 30 |
|
[1] 9 |
|
30 |
|
5 |
|
3 |
|
3 |
1 |
10 |
|
Total: 9 + 70 + 12 Constellation completion only: 9 + 40 + 3 |
Temple
Beyond the Coliseum lies the Temple, where the player sits to watch the Elder’s cut scene. This will enable you to interact with the Spirit Shop’s of the Valley Spirits. After watching the cutscene the player slides down to an area with clouds and to the next Realm (Golden Wasteland).
Maze
With Patch 0.7.0, a new small area was added to the Temple. This is where the Season of Belonging Spirit was found, along with Seasonal Candles. A Child of Light was also added here.
This area is a multi-level maze with an entrance gate on the left near the ground, and an exit up above, along the left-side wall as you enter. Entering via the Spirit Gate at the bottom will require one Spirit from Golden Wasteland. Inside of the maze there are several areas that feature Crabs.
Village of Dreams
An overview of the village
“ | A new spark inspires a humble community | ” |
–Village of Dreams opening |
The Village of Dreams was added during the Season of Dreams. To visit this area, enter through a tunnel found in Valley’s Social Space, or through a gate located in the Coliseum. Both entry points are blocked by a Spirit Gate requiring one Golden Wasteland Spirit. When you enter the Village, there are stone houses, and a ice rink with a statue in the middle.
Hermit Valley
“ | Home of the giant with a gentle heart | ” |
–Hermit Valley opening |
The Season of Dreams also brought along the Hermit Valley, the home to the Hermit. The Valley can be found high above the Village of Dreams, and can only be entered via a Gondola from the Village itself. To enter, you must first start the 3rd Seasonal Quest from the Dreams Guide, which activates a new button for players to interact with at the very top of the Village slope. Lighting the button will unlock a Gondola leading up to the Hermit Valley. There is only one Spirit to be found here; the young skater, which was part of the 3rd Seasonal Quest.
The Gondola to Hermit Valley
The Bearhug Hermit’s Cave
Village Theater
“ | A place to play many parts | ” |
–Village Theater opening |
The Village Theater was added during the Season of Performance. Take a right after entering Village of Dream and enter a small area surrounded by hills and clouds, featuring a theater where players can have fun recreating a play or simply giving an instrumental performance on stage. Through quests given by the Season Guide in the audience, players activate many additional features to improve the theater, the experience of the performers, and the audience. Each completed quest also adds to the spirits in the audience, who can react to a performance in progress if prompted by the players.
On the stage, all privacy barriers are removed, meaning players in the audience see all players on the stage without lighting them and text by any players on the stage is public to players sitting on the audience benches.
Behind the Theater are a number of backstage controls that are enabled by completing the first Seasonal Quest after visiting the Season Guide.
Village Theater Backstage Controls
These include (facing from backstage out to the “house”:
- Curtain control: a lever to raise/lower the curtain
- High left above stage: Backdrop control with 6 stage backdrop/prop sets, one for each realm of Sky, plus a blank backdrop
- Above front of stage: audience prompter with 5 expressions – The Spirits in the audience will automatically react with these expressions when triggered, and player participants will see an expression icon they can tap to use the expression
- Right of stage next to stage entrance: Earthquake control to shake stage and tumble rocks
- Left of stage next to stage entrance: Front Stage effect, with Fire, Waves, and Fog
- Left next to closet: house lights: this turns on lights backstage and also lights around the front of the theater, helping to call attention to a performance about to start.
- High Right above stage: Wind machine
- Platform above Closet Space: Spotlights: 3 on/off levers for Left, Center, and Right spotlights
- Platform behind/above Spotlights: two levers to raise and lower groups of blocks on stage to make simple scenery
- High right rear: Effects including rain, snow, falling petals, and red and blue sparks
After completing the second quest, players have access to the Narrator’s chair and the Daily prompter.
- The Narrator’s chair will position your Sky kid behind the scene and let you whisper the “line” to your actors or give direction to those on the stage. This text is not visible to the audience, only to those on the stage.
- The Daily prompter will give you advice or ideas for your play.
There is also a “Closet” area backstage that facilitates changing costumes and props for a performance.
After the completion of the third seasonal quest, two instruments are available for player use in the theater area: an acoustic guitar and a drum.
Seasonal Spirits
As of July 2021, all Seasonal Spirits are available to collect in the Kingdom of Sky. You will be able to collect the base level expression, but in order to collect the cosmetics or expression upgrades, you will have to wait for the Spirit to return as a Traveling Spirits.
“Leap” Expression
“Triple Axel” Expression
“Sparkler” Expression
“Juggle” Expression
“Spin Trick” Expression
“Shimmy Dance” Expression
“Peek” Expression
“Bearhug” Friend Action
- Leaping Dancer (Ice Rink – Season of Gratitude)
- Twirling Champion (Ice Rink – Season of Lightseekers)
- Sparkler Parent (Temple – Season of Belonging)
- Troupe Juggler (Ice Rink – Season of Rhythm)
- Spinning Mentor (Village of Dreams – Season of Dreams)
- Dancing Performer (Village of Dreams – Season of Dreams)
- Peeking Postman (Village of Dreams – Season of Dreams)
- Bearhug Hermit (Village of Dreams – Season of Dreams)
- Note: While this Spirit can be found in Village of Dreams, the upgrade to the “Bearhug” friend action will not be available until the Spirit returns as a Traveling Spirit.
Constellation Summary
These are the numbers of Candles , Hearts , and Ascended Candles required to complete the constellation. Note: Tier 2 Capes do not count toward constellation completion.
100% constellation | Tier 2 | Including Tier 2 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Valley of Triumph | 107 | 125 | 15 | 0 | +150 | +18 | 107 | 275 | 33 |
Printable chart
Video Walkthrough
Sky- Children of the Light New Walkthrough Valley of Triumph- Spirits and Winged Light
Sky Children of the Light Emotes and Emote Upgrades in Valley of Triumph
Map
The Shrine Map of Valley
Trivia
- Originally called Sunset, it was changed to Valley of Triumph, Valley, Mountains, and finally back to Valley of Triumph. It is also commonly referred to as the “race level“ or “race.” In June 2019, the name became Valley of Triumph.
Realms in Sky | |
---|---|
Home | |
Isle of Dawn | Isle Temple • Butterfly Cave • Cave of Prophecies |
Daylight Prairie | Butterfly Fields • Villages • Eight Player Puzzle • Prairie Temple • Caves • Bird Nest • Sanctuary Islands |
Hidden Forest | Forest Clearing • Forest Brook • Tree Tunnels • Boneyard • Elevated Clearing • Underground Cavern • Forest Temple • Forest End • The Treehouse • The Wind Paths |
Valley of Triumph | Ice Rink • Sliding Race • Citadel • Flying Race • Coliseum • Valley Temple • Valley Temple Maze • Village of Dreams • Hermit Valley • Village Theater • Harmony Hall |
Golden Wasteland | Broken Temple • First Krill Area • Graveyard • Battlefield • Crab Fields • Wasteland Temple • Nintendo Switch Area • Forgotten Ark • Treasure Reef |
Vault of Knowledge | First Floor • Second Floor • Third Floor • Fourth Floor • Fifth Floor • The Summit • Secret Area • Archives • Starlight Desert • Dreams of A Little Friend • Repository of Refuge |
Eye of Eden |
Navigation | |
---|---|
Basic Gameplay | Getting Started • Menus and Controls • Making Friends • Currency • Collectibles |
Events & Celebrations | Seasonal Events • Holidays and Special Events • Double Currency Events • Traveling Spirits |
Hints and Spoilers | Realms • Winged Light • Expressions • Cosmetics • Video Guides • Music Guide • Maps • Spirits & Elders • FAQs • Glossary of Terms |
- ↑ 1.0 1.1 1.2 1.3 This item does not count toward constellation completion.
Вот Полный гайд о том, где можно найти всех духов в Царстве Долины Триумфа в Небесах: Дети Света.
Долина Триумфа — одно из Царств, которые можно найти в Sky: Children Of The Light. Ваша цель в этой игре — использовать свой свет, чтобы освободить пойманных духов во всех Королевствах, чтобы победить тьму. Valley Of Triumph работает немного иначе, чем предыдущие Realms, так как вы много скользите по нему, и вам нужно иметь большой контроль над своим персонажем, чтобы найти все.
Перед тем, как играть в Valley Of Triumph, настоятельно рекомендуется отправиться в другие миры и сначала собрать их крылатые огни. Крылатые огни улучшат ваш плащ и дать вам лучшие/более сильные способности полета, которые будут чрезвычайно полезны в этом Царстве.
Крылатые огни в прошлых мирах:
- Все места с крыльями на острове Рассвет
- Все локации Крылатого Света в Дневной Прерии
- Все Локации Крылатого Света в Скрытом лесу
Есть 7 духов , которых вы можете освободить в этом Царстве, но чтобы получить их все, вам нужно будет пройти до конца Царства, а затем снова вернуться к себе. Это займет немного времени, но оно того стоит.
Содержание
- Spirit One — уверенный наблюдатель
- Spirit Two — веселый зритель
- Spirit Three — Bowing Medalist
- Дух четвертый — гордый победитель
- Spirit Five — чемпион по обратному переворачиванию
- Spirit-Six — Handstand Thrillseeker
- Spirit Seven — Manta Whisperer
Spirit One — уверенный наблюдатель
Пройдя мимо общественной зоны и спустившись по длинной горке в Долину Триумфа, вы в конечном итоге окажетесь в туннеле. Когда вы выйдете с другой стороны туннеля, будет большое отверстие.
После кат-сцены вы, скорее всего, упали на открытое пространство. Посмотрите вокруг слева от дверного проема , из которого вы упали, и вы должны увидеть, что скала выглядит так:
Рекомендуем ознакомится с другими гайдами на популярные игры tattoo-mall.ru. Расскажем про секреты и хитрости, которые можно использовать в играх со своей выгодой. А также про полезные и интересные историй в видеоиграх.
Зарядите плащ на полную мощность, используя свечи, разбросанные по полу. затем направляйтесь к основанию этого утеса. Теперь вы можете использовать свою способность полета, чтобы многократно усиливаться, пока не увидите Духа.
Все, что вам нужно сделать, это подойти к ним и нажать Y, чтобы вызвать их воспоминания. Следуйте их воспоминаниям, и тогда вам будет позволено освободить пойманного духа.
Spirit Two — веселый зритель
В конце гонки на арене -А есть несколько Духов. Находясь в центре арены лицом к дверям храма, поверните до упора влево . Вы увидите большую зрительскую трибуну /палатку сбоку от трибун.
Все, что вам нужно сделать, это подняться сюда , и Дух будет сидеть на уступе.
Чтобы следовать воспоминаниям этого Духа, все, что вам нужно сделать, это повернуться назад вокруг себя, и вы увидите группу Духов на трибунах, приветствующих.
Это единственное воспоминание об этом духе, и как только вы пройдете через него, вы сможете освободить пойманного духа.
Spirit Three — Bowing Medalist
В конце гонки вы окажетесь на большой арене. Ваш следующий Дух будет справа от вас на трибуне (когда вы смотрите на ворота в храм). Все, что вам нужно сделать, это взлететь сюда и взаимодействовать с ними.
Они отвезут вас обратно вниз по склону у трибуны, и вам нужно будет мчаться по центру арены, чтобы не отставать от их воспоминаний.
Дух четвертый — гордый победитель
Из центра арены, когда вы смотрите на двери Храма, < strong> ваш следующий Дух будет слева от вас . Это почти прямо напротив того места, где вы нашли другого Духа в этой области, поскольку он снова находится на вершине трибуны.
Все, что вам нужно сделать, это подняться наверх и затем, следуя воспоминаниям Духа, вернуться на арену.
Spirit Five — чемпион по обратному переворачиванию
Вам потребуется вернитесь домой, а затем снова войдите в царство , чтобы получить следующие несколько духов, когда они вернутся в начало царства. Когда вы перезапустили Царство, вам нужно вернуться к большому отверстию, где вы нашли первого Духа.
Если вы посмотрите на главные ворота , через которые вы проходите, чтобы попасть в зону гонок, слева от них будут запертые ворота духа . Отправляйтесь к этим вратам Духа и вам нужно спасти 2 пойманных духов из этой области, чтобы иметь возможность разблокировать ее.
Когда вы пролетели через местность и достигли Цитадели/Замка, вам нужно остановиться, прежде чем войти в главные ворота.
Посмотрите налево , и вы увидите высокое строение. В верхней части этой структуры будет Дух.
Теперь, это немного неудобно следите за тем, как он летает на светящемся существе и действительно проверяет ваши навыки. Если вы потерпите неудачу с первого раза, не сдавайтесь, вы получите это в конце.
Spirit-Six — Handstand Thrillseeker
У главных дверей в Цитадель вам нужно либо используйте всю свою энергию плаща, чтобы подняться к мосту через двери , или вы можете использовать облака по краю, чтобы подняться высоко.
Дух будет сидеть на мосту . Все, что вам нужно сделать, это внимательно следить за этим по высоким краям здания.
Spirit Seven — Manta Whisperer
Этот немного отличается от других Духов . Вернитесь к главным воротам и войдите в Цитадель . Направляйтесь вправо к нижней башне с золотым глобусом над ней. Когда вы здесь, посмотрите на нижнюю часть с красными свечами.
Затем посмотрите вниз налево, вы увидите там светящийся синий свет.
Подойдите к нему и взаимодействуйте с ним, используя Y.
Теперь вам нужно будет летать и собирать недостающие части воспоминаний Духа. Вам нужно действовать быстро, так как это на таймере.
Этот Дух намного легче собрать, если вам помогают другие люди , поэтому не стесняйтесь использовать A, чтобы позвонить и узнать, нет ли поблизости кого-нибудь.
Here is a complete guide on where you can find all Spirits in the Valley of Triumph Realm in Sky: Children of the Light.
Valley Of Triumph is one of the Realms that can be found in Sky: Children Of The Light. Your goal in this game is to use your light to free trapped Spirits across all of the Realms to beat the darkness. Valley Of Triumph works slightly differently from the previous Realms, as you are sliding around for a lot of it and it needs you to have a lot of control over your character in order to find everything.
Before playing Valley Of Triumph it is highly recommended that you go to the other Realms and collect their Winged Lights first. Winged Lights upgrade your cape and give you better/stronger flight abilities that will be extremely useful in this Realm.
The Winged Lights In Previous Realms:
- All The Winged Light Locations In Isle Of Dawn
- All The Winged Light Locations In Daylight Prairie
- All The Winged Light Locations In Hidden Forest
There are 7 Spirits for you to set free in this Realm, but to get them all you will need to go to the end of the Realm and then come back on yourself again. It is a bit time-consuming but it’s worth it.
Spirit One – Confident Sightseer
After going past the social area and down the long slide to the Valley Of Triumph, you will eventually come to a tunnel. When you come out of the other side of the tunnel, there will be a large opening.
After the cut scene, you will most likely have fallen down into the open area. Look around to the left of the doorway that you fell from and you should see that the cliff face looks like this:
Charge your cape up to full capacity using the candles scattered around the floor then head to the base of that cliff. You can now use your flight ability to boost yourself up repeatedly until you see the Spirit.
All you need to do is walk up to them and press Y to trigger their memory sequence. Follow their memories and you will then be allowed to release the trapped Spirit.
Spirit Two – Cheerful Spectator
At the end of the race in the arena, there are several Spirits. When you are in the center of the arena facing the doors to the temple, spin all the way around to the left. You will see a large spectator stand/tent on the side of the bleachers.
All you need to do is make your way up here and the Spirit will be sat on the ledge.
To follow this Spirit’s memories, all you need to do is spin back around on yourself and you will see a group of Spirits on the bleachers cheering.
This is the only memory for this Spirit and once you’ve walked through it, you will be able to free the Trapped Spirit.
Spirit Three – Bowing Medalist
At the end of the race, you will find yourself in a large arena. Your next Spirit is on your right on the bleachers (when you’re facing the gate into the temple). All you need to do is fly up here and interact with them.
They will take you back down the slope on the side of the bleachers and you will need to race around the center of the arena to keep up with their memories.
Spirit Four – Proud Victor
From the center of the arena when you’re facing the Temple doors, your next Spirit is going to be on your left. It’s almost directly opposite where you found the other Spirit in this area as it’s at the top of the bleachers again.
All you need to do is climb up there and then follow the Spirit’s memories back down into the arena.
Spirit Five – Backflipping Champion
You will need to return home and then re-enter the realm to be able to get the next few Spirits as they’re back at the start of the Realm. When you’ve re-started the Realm, you need to head back to the large opening where you found the first Spirit.
If you look at the main gate you go through to get to the race area, there will be a locked Spirit gate on its left. Head to this Spirit gate and you need to have saved 2 Trapped Spirits from this area to be able to unlock it.
When you have flown through the area and reached the Citadel/Castle, you need to stop before entering the main gate.
Look to your left and you will see a tall structure. At the top of this structure, there will be a Spirit.
Now, this one is a little fiddly to follow as it flies around on a creature of light and really puts your skills to the test. If you fail the first time, don’t give up, you’ll get it in the end.
Spirit Six- Handstanding Thrillseeker
At the main doors to the Citadel, you need to either use all your cape energy to get you up to the bridge over the doors or you can use the clouds around the edge to boost you up high.
The Spirit will be sitting on the bridge. All you need to do is carefully follow this one around the tall edges of the building.
Spirit Seven – Manta Whisperer
This one is a bit different from the other Spirits. Head back to the main gate and go into the Citadel. Head to your right to the lower tower with the golden globe above it. When you’re here, look towards the lower area with red candles on it.
Then look down to your left, you will see a blue glowing light there.
Walk up to this and interact with it using Y.
You will now have to fly around and collect the missing pieces of the Spirit’s memories. You need to be fast as this is on a timer.
This Spirit is much easier to collect if you have other people helping you so feel free to use A to put out a call to see if anyone is nearby.
NEXT: How To Play With Friends In Sky: Children Of The Light